OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan

  • masa pelepasan:2024-03-03 13:16:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:510
  • Penerangan pantas:

    Ongjin,Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersih

Kandungan artikel

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Pengubah kuasa

OngjinPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

TanguietaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Biaya tenagaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,OngjinPembuat regulator tenggelam minyak,OngjinKehilangan piawai pengubah jenis kering, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Pengubah terbenam minyak

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,OngjinPerkenalan ke pengubah jenis kering, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.


OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Kejujuran dan keuntungan bersamaGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

OngjinSyarikat pengubah minyak terjun

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

OngjinMaklumat produk lain
  • AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    AmiensJembatan pengangkutan bekasKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • LiegeContainer Jembatan NaikRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

    LiegeContainer Jembatan NaikRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

  • LiegePlatform mengangkat secara keseluruhanPenerangan proses pengeluaran utama

    LiegePlatform mengangkat secara keseluruhanPenerangan proses pengeluaran utama

  • LiegePemulihan semula bimbitAnalisis proses pemeriksaan

    LiegePemulihan semula bimbitAnalisis proses pemeriksaan

  • TikritPengubah stesenuntuk apa ia digunakan

    TikritPengubah stesenuntuk apa ia digunakan

  • Pantai VirginiaKereta platform angkat hidraulik dalamLangkah-langkah yang harus diambil semasa beker

    Pantai VirginiaKereta platform angkat hidraulik dalamLangkah-langkah yang harus diambil semasa beker

  • Pantai VirginiaJembatan pengangkutan gudangApa kelebihan industri

    Pantai VirginiaJembatan pengangkutan gudangApa kelebihan industri

  • Bahasa GdanskContainer Jembatan NaikModel pembangunan perniagaan perlu diubah

    Bahasa GdanskContainer Jembatan NaikModel pembangunan perniagaan perlu diubah

  • segera:Peringatan: Maklumat OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan memberi anda OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan oleh syarikat kami, perkhidmatan OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan. OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OngjinPiawai untuk suhu operasi pengubah tenggelam minyakMenggalakkan rawatan kumbahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!